Groundings og Chakrakanaliserings meditation





Energi og kanaliseringsøvelse - ned i kroppen Øvelsen forbinder din tænkning, med dit hjerte, med dit flow og din sexualitet, med din jordforbindelse. Den virker ved at berolige og ‘lander’ din energi nede i kroppen . -øvelsen er god, hvis man har problemer med at integrer den almindelige hverdagsagtige praktiske side, med evnen til at være i en flydende smidig kontakt med omgivelserne og mærke seksualitetens energi, med evnen til at åbne hjertet og forbinde sig med sig selv og andre gennem hjertekontakt, med evnen til at holde overblik og kunne se ind i og reflektere over den sammenhæng man er i. Altså hvis man feks har svært ved at mærke empati ømhed og tilknytning i situationer hvor man også skal holde et overblik, eller i situationer hvor man har (energetisk) seksuelkontakt eller hvor man giver sig hen til noget, eller i forhold til de praktiske jordnære opgaver der fylder vores hverdag. Eller man har svært ved at holde grundig eller overblik, når hjertet åbner. Elle man har svært ved at forbinde sit flow og sin seksualitet med resten af ens energetiske helhed. Eller hvis ens krokeret liv er præget af trist rutine uden forbindelse med udsyn, hjerte eller flow. Altså den forbinder og bygger bro mellem de forskellige funktioner og energimæssige lag i os. Meditationen skal laves hver dag i omkring 10 minutter i en længere periode før man oplever blivende effekt og en forandring. Den har potientiale til at omjustere den måde dit energisystem arbejde på. Den kan give rigtig store positive forandringer i enegistrukturen og den er en af de mest grundlæggende øvelser i energiarbejde og ved oparbejdelsen af bevidsthed om energi. 🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉 Øvelsen er også god hvis man har følgende problemer: -oplever stress -uro -søvnproblemer -er overspændte i hovedet -overtænker -har en summende eller varm fornemmelse i hovedet -er svimmel -har kvalme -har synsforstyrrelser eller tinitus -taber jordforbindelsen eller besindelsen i pressede situationer -ikke mærker sin krop godt -mister overblikket, når de kropslige reaktioner kommer på banen -har angst 🦕🦕🦕🦕🦕🦕🦕🦕🦕🦕🦕🦕🦕 God fornøjelse med øvelsen 🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲 INSTRUKTION -Bevidstheden hviler i et til to minutter i pinealchakra -Med indåndingen føres bevidstheden ned til hjertetchakraret. ( hjertechakra punktet midt i brystet inde midt i kroppen). -Med udåndingen blæses ud af hjertechakraet og ud i auraen. -Med næste indånding bevæges bevidstheden fra hjertet til hara. (3-5 fingrer under navlen inde i kroppen) -Med udåndingen åndes fra hara og ud. -Med sidste indånding trækkes bevidstheden med åndedrættet ned rodcenterets halebenspunkt -Med udåndingen føres strømmen bagtil i energifeltet. Derefter gentages de tre trin ved at bevidstheden springer til pineal og næste groundingsrunde begynder. NB! Man skal stoppe med øvelsen, hvis den provokerer angst, hvis man få udpræget kolde, fjerne eller følelsesløse fødder, hvis man får en stigning i eller oplevelse af trykken, pressen, hede i hovedet, hvis man oplever svimmelhed eller hvis man oplever en følelsesmæssige febrilsk eller hektisk energi. Så må man spørge og er det et gennemgående problem så helst booke en tid til en energetisk og meditativ justering, hvor jeg kan se, afgøre og justerer, hvad der er gang i





Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed malesuada faucibus ex nec ultricies. Donec mattis egestas nisi non pretium. Suspendisse nec eros ut erat facilisis maximus. In congue et leo in varius. Vestibulum sit amet felis ornare, commodo orci ut, feugiat lorem.