Meditation på Besvær





Meditation på besvær


Når livet ikke (hurtigt nok / slet ikke) bevæge sig i den retning, man VIL.

Så kan man:

-Sætte sig ned.

-Trække vejret.

-Mærke sine fødder.

-Lægge en hånd på maven.

-Indrømne for sig selv, hvordan man faktisk har det.

-Lade følelserne være.





-Forestille sig et varmt lys i brystet.

-Forestille sig et varmt lys i panden.

-Trække en lysende tråd mellem pande og hjerte.

-Forestille sig, at der bliver holdt en venlig hånd et stykke over ens hoved og at venligheden strømmer ned over en.


-Gøre det en gang til.

-Trække vejret.

-Mærke fødderne.

-Lægge en hånd på maven.

-Lade følelserne være.

-

-


Og


-Gøre det en gang til.

-

- Livet kan virkelig opfører sig genstridigt.

-Sæt dig ned.

-Træk dit vejr.

-Mærk dine fødder.

-Mærk din mave.

-Lad dine følelser være der.


- Når du mærker, at dine fødder er der, at din mave er der, at dine følelser er der, at dit hjerte står på klem, at din hals ikke snører sig sammen, at der en smule ro bag panden, at der findes venlighed, så kan du rejse dig op og forsæt med dit liv.


Måske er det hele alligevel er lidt ok, måske der skal noget/ eller meget forandring til, før det opleves ok for dig.


Uanset, så husk at være med det, der er lige nu, det er der uanset, hvad der sker, at du har dit udgangspunkt.


Terapi & Meditation

www.stinebarr.dk